“PLEKKEN VAN PLEZIER”

Anika van Driel & Celeste de Groot

Het thema van de Open Monumentendag 2019 is “PLEKKEN VAN PLEZIER”.

Het Historisch Museum en de Smeltsschuur Vriezenveen zijn op de Open Monumentendag van zaterdag 14 september 2019 de “PLEKKEN VAN PLEZIER”.

Om deze “PLEKKEN VAN PLEZIER”, het Historisch Museum en De Smeltsschuur, extra te accentueren is er een speciaal Singersongwriter-duo uitgenodigd: Anika van Driel & Celeste de Groot. Het duo is een bijzondere combinatie van piano, viool, en zang!

Het optreden is dan ook beestachtig met o.a. het nummer “BEAST”.

Het duo won dit jaar de eerste prijs van de Provincie Overijssel tijdens het KUNSTBENDE YOUNG CREATORS FESTIVAL 2019 in Zwolle.

Daarna namen ze ook deel aan de landelijke wedstrijd, die plaats vond op 29 juni in het

Westergas Theater te Amsterdam.

Het was een fantastisch optreden en mede hierdoor hebben wij dit duo tijdens de Open Monumentendag op 14 september 2019 uitgenodigd voor een optreden op twee locaties.

Het optreden in de Smeltsschuur is om 11.15 uur (Oosteinde 36A, Vriezenveen) en in het

Historisch Museum om 14.00 uur (Westeinde 54, Vriezenveen)

Anika van Driel & Celeste de Groot

In vele opzichten zijn het Historisch Museum en de Smeltsschuur de echte “PLEKKEN VAN PLEZIER” tijdens de Open Monumentendag op zaterdag 14 september 2019.