Film in het Historisch Museum Vriezenveen

We zijn weer beland in de wintermaanden en daarom gaat het museum weer filmavonden organiseren in het museum. We zijn druk bezig om leuk filmmateriaal voor u te verzamelen en we willen in elk geval een film laten zien van het feest van het 600-jarig bestaan van Vriezenveen. Dat is inmiddels alweer bijna 55 jaar geleden en het levert weer mooie beelden op van hoe de wereld er toen uitzag. Een groot aantal van ons zal zeker weer de mensen herkennen die op die film voorbijkomen. Ook vorig jaar was het een feest van herkenning. Bezoekers wisten nog heel veel mensen te herkennen die op het witte doek voorbijkwamen.

Op woensdag 20 december is de eerste voorstelling gepland in het Historisch Museum. De avond begint om 19:30 uur en de inloop is vanaf 19:00 uur.

De tweede voorstelling is op 24 januari 2024. We hebben 40 stoelen ter beschikking dus als u erbij wilt zijn geeft u zich dan tijdig op.

De derde voorstelling doen we in samenwerking met de Peddemorsboerderij, Westeinde 342, Vriezenveen. In de boerderij is plek voor 70 mensen.

Opgeven kan via info@museumvriezenveen.nl of bellen met 0628508090

Voor de intree vragen we 5 euro inclusief een kopje koffie en een plakje cake. In de pauze kan men tegen betaling een drankje bestellen.