Oud Vriezenveen presenteert "Waver 't Vjenne"

In de sfeervolle ambiance van de Smelts Schuur heeft Oud Vriezenveen haar nieuwe ledencontactblad gepresenteerd. Vanmorgen mocht burgemeester drs. Helmer Koetje het eerste exemplaar van het historische kwartaalblad "Waver 't Vjenne" in ontvangst nemen van voorzitter T. Jansen-Bramer van de historische vereniging Oud-Vriezenveen. De vereniging gaat vanaf het eerste kwartaal van 2003 een historisch blad uitgeven, dat het bewaren waard is. Met het verschijnen van dit tijdschrift met een kleurrijke omslag en interessante inhoud wil de vereniging de leden en de lezers van de rijke Vriezenveense historie aan zich binden. Het 24-pagina's tellende tijdschrift wordt aan de leden van Oud Vriezenveen gratis bezorgd. Het blad is ook in de Museumwinkel en de boekhandel te koop voor de introductieprijs van € 2,00. Verder ontvangen alle abonnees van de Twenterand Courant het eerste nummer komende donderdag gratis bij hun weekblad. De redactie onder aanvoering van Hans Kobes heeft met het eerste introductienummer een blad gepresenteerd, dat het lezen en bewaren waard is. In de museumwinkel van Oud Vriezenveen kan men tevens een bijpassend bewaarband kopen voor de bijzondere aanbiedingsprijs van € 5,00. De vereniging Oud Vriezenveen hoopt met dit kwartaalblad de vereniging en de historie van de voormalige gemeente Vriezenveen een nieuwe impuls te geven.

Tags: