Piet Lampen exposeert

Piet Lampen, beeldend kunstenaar uit Vriezenveen, gaat van 6 maart tot 30 april een aantal van zijn kunstwerken exposeren in het Historisch Museum Vriezenveen.

Na een aantal jaren niet tekenen en schilderen is bij hem toch weer de drang gekomen deze vorm van kunst op te pakken. Piet is autodidact en aangesloten bij de stichting Vechtdalkunsten. Hij begon al te tekenen op de lagere school. Daar was dat dan ook zijn favoriete les. Na veel potloodtekeningen heeft hij in de jaren daarna meer verschillende technieken uitgeprobeerd zoals houtskool, pastelkrijt, olieverf en acrylverf. In deze expositie zullen echter vooral zijn tekeningen getoond worden.

Het museum is te vinden op Westeinde 54 te Vriezenveen en is geopend van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00u tot 17.00u.