Meer nieuws over "Bakslagerieje"

Een avond vol humor in het dialect.

De dialectgroep van de Vereniging “Oud Vriezenveen” organiseert op vrijdag 10 maart een tweede “Bakslagerieje” in CCK2, Kerkstraat 2 in Vriezenveen.

Het is een avondvullend programma met sketches,verhalen, gedichten, muziek en zang. Vriezenvener Jan Nijkamp zingt een aantal door hemzelf op muziek gezette Twentse en “Vjeanse” gedichten. Gast van iets verder weg is Johan Veenstra. Hij onderhoudt u met verhalen in het Stellingwerfs, een dialect dat verwant is aan dialecten uit onze regio. Het duo “Noenogguswat” brengt onvervalste Vriezenveense humor op de planken van CCK2. De Jennechies uit Wierden zorgen met hun harmonica’s voor de muzikale rode draad door het programma.

Kaarten zijn in de voorverkoop voor 7,50 euro verkrijgbaar bij het Historisch Museum Vriezenveen, Bruna Vriezenveen en boekhandel De Akker. Entreekaarten zijn ook voor aanvang aan de zaal verkrijgbaar. De avond begint om 20:00 uur. Vanaf half acht staan koffie en thee voor u klaar.