Educatiegroep Museum genomineerd voor Publieksprijs Twenterand 2015

De Cultuur Educatiegroep Historisch Museum zijn genomineerd voor de Publieksprijs Twenterand 2015.

De educatiegroep heeft een zeer succesvolle leerlijn ontwikkeld rond het thema textiel, dat in het verleden zo belangrijk was voor Vriezenveen en omgeving.

Dit schooljaar verwacht de educatiegroep bijna 2000 leerlingen te ontvangen uit de gemeente Twenterand en omliggende gemeenten.

Dit geeft ons als museum een prachtige gelegenheid het erfgoed van Vriezenveen en omgeving aan onze jeugd door te geven. We hopen daarbij uiteraard dat de jeugd geïnspireerd wordt door de pioniersgeest van de vroegere Vriezenveners.

U kunt op ons stemmen van 9 t/m 27 november via de website van Informatiepunt vrijwillegerswerk Twenterand. Als op deze link clickt dan wordt u automatisch doorgelinkt. Op de website van Vrijwilligerswerk Twenterand clickt u dan op de knop Stemformulier publieksprijs.

Meer informatie over de inhoud van de doorgaande leerlijn is te vinden op de educatie pagina op onze website Via deze website is ook te vinden hoe kan worden deelgenomen aan de leerlijn.