Tour de Vjenne 2019

Het is een traditie. Het Historisch Museum Vriezenveen zorgt elk jaar in het begin van de zomer voor een prachtige tocht door het Twentse landschap. Ook dit jaar doorkruisen we met twee keer een stop, een in Tubbergen en een in Denekamp, weer heel bijzondere delen van Twente.

De Tour de Vjenne is dit keer op 20 juni en start om 13.00u vanaf de veemarkt aan de Bouwmeesterstraat te Vriezenveen. In Tubbergen is er een stop bij de basiliek en in Wonderryck te Denekamp staat er voor de deelnemers koffie/thee of cappucino met appeltaart klaar. Bovendien kan men er op de foto met “Loesje”. Als je durft: Loesje is een levende koningspython.

In Wonderryck staat er ook een gids klaar voor een rondleiding, is er een 3D film te bekijken en is er gelegenheid een wandeling te maken door de mooie landschapstuin.

Om mee te kunnen doen aan deze bustocht door het wonderschone Twente kunt u zich opgeven bij het Historisch Museum, Westeinde 54 Vriezenveen. U kunt daar ook de kaartjes voor de tocht kopen a raison van € 24,=.